Aktualności
RODO
PO WER
O szkole
Apele dotyczące mobilności
Goście z zagranicy
Kółka lingwistyczne
Mobilności nauczycieli
Kurs metodyczny WIELKA BRYTANIA BRIGHTON lipiec 2019
Kurs języka niemieckiego AUSTRIA lipiec 2019
Kurs języka angielskiego MALTA lipiec 2019
Kurs języka angielskiego CYPR listopad 2018
Kurs języka angielskiego WIELKA BRYTANIA LONDYN czerwiec 2019
Projekty PO WER
Projekt AIESEC grudzień2019 i styczeń 2020
Innowacja
Projekt Please, look after this bear
Szkolenia
Zagraniczne wycieczki Europa
Konkursy
Psycholog
KAWIARENKA RODZICA
Kącik logopedyczny
PLAN PRACY SZKOLNEGO LOGOPEDY
Święta z logopedią
Logopeda radzi
Zabawy oddechowe niewymagające większych przygotowań
Zabawy oddechowe „Przenoszenie słomką”
Zabawy oddechowe wymagające przygotowania pomocy
Zabawy i ćwiczenia logopedyczne/ słuchowe, artykulacyjne, wiosenne zadania
Pedagog
Dziecięce bazgrołki, czyli sens ćwiczeń grafomotorycznych
M-a-n-i-a głoskowania
EKO Szkoła
#Eko Walentynki
Dla Rodziców
Harmonogram
Rada Rodziców
Dyżury Nauczycieli dla rodziców
Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży
Dokumenty Szkolne
Myślę pozytywnie
Luty
Marzec – Podzielmy się dobrym słowem
Klasy 0 – 6
Klasy 7 – 8
Szkoła Podstawowa w Krosinku
MENU
MENU
Aktualności
RODO
PO WER
O szkole
Apele dotyczące mobilności
Goście z zagranicy
Kółka lingwistyczne
Mobilności nauczycieli
Kurs metodyczny WIELKA BRYTANIA BRIGHTON lipiec 2019
Kurs języka niemieckiego AUSTRIA lipiec 2019
Kurs języka angielskiego MALTA lipiec 2019
Kurs języka angielskiego CYPR listopad 2018
Kurs języka angielskiego WIELKA BRYTANIA LONDYN czerwiec 2019
Projekty PO WER
Projekt AIESEC grudzień2019 i styczeń 2020
Innowacja
Projekt Please, look after this bear
Szkolenia
Zagraniczne wycieczki Europa
Konkursy
Psycholog
KAWIARENKA RODZICA
Kącik logopedyczny
PLAN PRACY SZKOLNEGO LOGOPEDY
Święta z logopedią
Logopeda radzi
Zabawy oddechowe niewymagające większych przygotowań
Zabawy oddechowe „Przenoszenie słomką”
Zabawy oddechowe wymagające przygotowania pomocy
Zabawy i ćwiczenia logopedyczne/ słuchowe, artykulacyjne, wiosenne zadania
Pedagog
Dziecięce bazgrołki, czyli sens ćwiczeń grafomotorycznych
M-a-n-i-a głoskowania
EKO Szkoła
#Eko Walentynki
Dla Rodziców
Harmonogram
Rada Rodziców
Dyżury Nauczycieli dla rodziców
Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży
Dokumenty Szkolne
Myślę pozytywnie
Luty
Marzec – Podzielmy się dobrym słowem
Klasy 0 – 6
Klasy 7 – 8
Aktualności
RODO
PO WER
O szkole
Apele dotyczące mobilności
Goście z zagranicy
Kółka lingwistyczne
Mobilności nauczycieli
Kurs metodyczny WIELKA BRYTANIA BRIGHTON lipiec 2019
Kurs języka niemieckiego AUSTRIA lipiec 2019
Kurs języka angielskiego MALTA lipiec 2019
Kurs języka angielskiego CYPR listopad 2018
Kurs języka angielskiego WIELKA BRYTANIA LONDYN czerwiec 2019
Projekty PO WER
Projekt AIESEC grudzień2019 i styczeń 2020
Innowacja
Projekt Please, look after this bear
Szkolenia
Zagraniczne wycieczki Europa
Konkursy
Psycholog
KAWIARENKA RODZICA
Kącik logopedyczny
PLAN PRACY SZKOLNEGO LOGOPEDY
Święta z logopedią
Logopeda radzi
Zabawy oddechowe niewymagające większych przygotowań
Zabawy oddechowe „Przenoszenie słomką”
Zabawy oddechowe wymagające przygotowania pomocy
Zabawy i ćwiczenia logopedyczne/ słuchowe, artykulacyjne, wiosenne zadania
Pedagog
Dziecięce bazgrołki, czyli sens ćwiczeń grafomotorycznych
M-a-n-i-a głoskowania
EKO Szkoła
#Eko Walentynki
Dla Rodziców
Harmonogram
Rada Rodziców
Dyżury Nauczycieli dla rodziców
Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży
Dokumenty Szkolne
Myślę pozytywnie
Luty
Marzec – Podzielmy się dobrym słowem
Klasy 0 – 6
Klasy 7 – 8
Dla Rodziców
Skip to content
Open toolbar
Narzędzi dostępności
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Odcienie szarości
Wysoki kontrast
Odwrotny kontrast
Białe tło
Podkreślone odnośniki
Czytelne literki
Reset
Pomoc